kišna XCM Koprivnica i 1. mjesto u kupu RH

kiša kiša i blato dočekali su nas na trasi maratona u Koprivnici. Sreća u nesreći je bila da se blato nije lijepilo na bicikl i gume su se dobro čistile jer je površina zemlje bila jako vlažna. Krenuli smo staloženo s prvom grupom a onda se odvojilo 3 vozača pa smo nekih 1h bili 2 grupa :). Onda je prvo Skuzin prešao vozače koji su pimplali po spustevima padali na ravnom i sl. :), a zatim i ja. Tako da smo nas dvojica postali 2. grupa. Lagano smo se odvajali od bivše ekipe i kroz sljedećih pola sata vremena pridobijali otpali dvojac iz 1. grupe. Sljedećih 1h vozimo se nas četvorica i onda prvo gubimo Meštrića na jednom usponu a nakon toga i Skuzin ostaje bez goriva pa skoro do samog kraja vozim zajedno s Galovićem. 15-ak min pred kraj meni također nestaje goriva i tu završava utrkivanje i držanje zadovoljavajućeg tempa pa u cilj ulazim kao 3. u ukupnom poretku i 1. od veterana A. U zadnjoj trećini utrke stalno sam gledao trag jednog bicikla po trasi i nije mi bilo jasno tko je to išao ujutro voziti po toj kiši i blatu jer sam smatrao da smo Jurica i ja vodeći u utrci, no dolaskom na cilj saznao sam da je g. Mađar bio ispred nas :). Pošto sam prošle godine nagrdio organizatora za propuste moram reći da je ove godine bilo puno bolje. Prošli su stazu kosilicom, oznaka je bilo dovoljno (iako bi ih trebalo montirati 20-30m prije skretanja a ne u samom raskrižju), trasa i visinski profil bio je poznat prije utrke, 3 mjesta za pranje bicikala, topli tuševi u sportskoj dvorani, bogate nagrade. Propust mjerne službe ili neznam koga da napravi papirnate nedovoljno plastificirane brojeve pa pretpostavljate nitko u cilj nije došao s preživjelim brojem. Ako iduće godine bude lijepo vrijeme konačno ćemo moći uživati u utrci :).

Blatni spustevi kroz surduke ili spusteve za izvlačenje drva s dubokim kolotrazima prolazio sam kao nikada do sada. Niti jedno proklizavanje prednjeg kotača, zadnji možda minimalno i fenomenalan osjećaj sigurnosti u blatnim zavojima na sputu. U takvim uvijetima bitno je imati brzinu jer inače kotač jednostavno otkliže. Ekipa s kojom sam se skoro do samoga kraja borio upravo je na tim spustevima gubila jako puno i nebi mi bio problem ni obići niti sustići i poništiti prednost koju su napravili na usponu. Niti jedan pad i niti jedna uopće izgledna situacija za pad, to je novi Spark RC 900 World Cup! Savršeno držanje podloge u svim situacijama!

Zahvaljujem se Panex Dinamicu na ovom vrhunskom biciklu!
Ukoliko nkoga zanima kako je voziti Scotta Sparka RC 900 World Cup nek sačuva malo energije nakon maratona na Braču pa će dobiti krug :) (ili dan prije maratona).





Popularni postovi